miércoles, 9 de abril de 2008

PUIGMIQUEL EN CHIQUITITO

4 comentarios:

Anónimo dijo...

Aquest comic va inspirar a ABBA, oi?

Varicel.la

Anónimo dijo...

Mira no entenc perquè t'enduus els comics a l'editorial, a mi m'agrada que estiguin a l'estanteria i així puc llimar-me les ungles,

Mauxini

Joan Navarro dijo...

Benvolgut gatot:
Et pintaré les ungles de color fuxia i t'arrancaré els pels del mustaka un a un. Viurás en una bossa de plastic i em dedicaré als "petardos"...
Recorda que de petit nomès et llimaves les ungles amb els tebeos de Forum que ens enviaba el tiet Antonio...

Anónimo dijo...

grr grr! miau! Qué bé m'arrencaràs el bigoti, em pintaràs les unglés

o es algo dolent? ai no ho se...
com que no entenc als humans, perque son humans amb els qui visc, oi?

Ara que estic escribint al blog, tinc ganes d'estar al jardí en fí, crec que el millor es rascar uns quants tebeos més